Pogoji poslovanja

Vaša zasebnost in piškotki

Lorex d.o.o. izjavlja, da spoštuje kriterije in merila predpisana za zagotavljanje zasebnosti in varovanje osebnih podatkov.

Registracija

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino LOREX  je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev in sicer v primeru, da se odločite za nakup. Lorex d.o.o. in oz. njegov upravitelj izjavlja, da ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se s tem ne strinjate.

Varovanje osebnih podatkov

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Lorex oz. njegov upravljavec dobro skrbita za varnost vaših osebnih podatkov in spoštujeta vašo izbiro za njihovo nameravano rabo.

Če imate pomisleke ali dodatna vprašanje glede zasebnosti nam pišite na e-mail.:  prodaja@lorex.si ali info@lorex.si

LOREX d.o.o.  bo po potrebi razkrival vaše osebne podatke, če bo to po zakonu nujno ali v dobri veri, da je tako dejanje nujno zato, da:

  • bi bili skladni z zakonskimi predpisi ali zakonskimi postopki, ki se izvajajo na spletnem mestu
  • bi zaščitili in branili lastnino ali pravice podjetja Lorex d.o.o. oz. njegovega upravitelja
  • bi ukrepali v nujnih okoliščinah za zaščito osebne varnosti uporabnikov spletne trgovine Lorex-a, njegovih spletnih strani ali javnosti.

Piškotki (angl. cookies)

Piškotki (angl. cookies) so preproste tekstovne datoteke, ki jih nekatere spletne strani preko brskalnika shranijo na vaš računalnik in tako shranjujejo nekatere podatke. Ob ponovnem obisku strani vas tako spletna stran ponovno prepozna, npr. za funkcijo “zapomni si me”..

Večino piškotkov, ki jih uporablja spletna stran, je namenjena zagotavljanju, da si brskalnik zapomni, kje ste brskali po spletni strani in jih po končani seji, brskanju, pozabi.

Spletna stran uporablja tudi piškotke, ki jih uporablja Google Analytics (podrobnosti) in so pomembni za beleženje obiska strani in optomizacijo.

Brskalniki privzeto dopuščajo piškotke. Če želite piškotke izbrisati ali spremeniti nastavitve brskalnika glede tega, sledite naslednjim navodilom za posamezne najpogostejše brskalnike:

Cene in načini plačila

Cene

Cene objavljene na spletu so informativne maloprodajne z vključenim DDV-jem (22%). Lorex d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen ne glede na njihovo objavo na spletu in ne odgovarja za morebitne napake pri podatkih o artiklih in njihovih cenah.

Lorex d.o.o. si bo prizadeval, da bo zagotovil stranki dobavo naročenega blaga, v kolikor bo to v njegovi moči. V kolikor izdelek ni več dobavljiv Vam bo prodajalec ponudil alternativno izbiro.

Plačilo po predračunu

Predračun boste prejeli po elektronski pošti na podlagi vašega naročila. Znesek predračuna bo vseboval tudi tiste izdelke, ki jih trenutno ni na zalogi. S predhodnim strinjanjem z Vami, bomo po plačilu predračuna naročili manjkajoče blago. V primeru, da manjkajočega blaga ne želite, Vam bomo poslali popravljen predračun.

Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena. Vaše plačilo bomo preko spleta preverili in Vam šele po prejetju nakazila poslali naročeno blago.

Plačilo po povzetju

Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Pri plačilu po povzetju se obračuna le minimalen strošek odkupa (do 96 EUR je to 0,96 EUR, nad 96 EUR pa 1% vrednosti nakupa).

Plačilo ob prevzemu

Naročilo lahko poravnate ob prevzemu v naši poslovalnici z gotovino v okviru delovnega časa poslovalnice LOREX CENTER. Po obdelavi Vašega naročila vam bomo poslali sporočilo ali pa vas poklicali, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.

Plačila s plačilnimi karticami

Plačilo je možno s plačilno oziroma kreditno kartico Mastercard, Visa, Diners, Maestro,…

Garancijski pogoji

Garancijski list imajo vsi izdelki, tehnične narave in velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za vse izdelke je najmanj 1 leto. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!

Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
  • pri spremembah na aparatu
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk

V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z  pooblaščenimi servisi in garancijo, se obrnite na info@lorex.si.

Dostava in odstop od pogodbe

Dostava

Dobavni rok začne teči ob 14.00 uri na dan prejema plačila oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”. Dobavni rok je takoj iz zaloge ali v izjemnih primerih do največ 21 dni. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o nameravanem roku dostave.

Strošek dostave za naročila v vrednosti nad 50 € je že vračunan v znesek naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov. Cena dostave za manjša naročila je vedno enaka ne glede na težo paketa in znaša 3,00 EUR  z DDV (razen, če ni drugače dogovorjeno). Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

Dostava blaga se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko pa Vam dostavijo paket tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma, če ste ob času dostave odsotni, vam  dostavna služba pusti obvestilo, kje lahko prevzamete blago. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM).

Blago dostavlja dostavna služba POŠTA SLOVENIJE. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi v naši poslovalnici (plačilo z gotovino ali kartico), ob prehodnem naročilu in sicer na telefon: 01/51 404 72 (v dopoldanskem času). Naslov za prevzem je v tem primeru:

Lorex d.o.o., Salon LOREX Center, Cesta v Kleče 9, 1000 Ljubljana, Tel:  01 4392975, e-naslov: lorex.center@lorex.si

 

Odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@lorex.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico se denar vrača izključno na kartico.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, do tega ni upravičen. Potrošnik mora v odstop od pogodbe vrniti komplet, v skladu z napotki za odstop od pogodbe.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.